پرداخت وجوه شرعی

آمادگی مؤسسۀ خیریه امام‌علی(ع) برای دریافت آنلاین وجوهات و کمک های خیرخواهانه

همانطور که در زمان حاکمیت پیامبر (ص) و امامان بعد از آن حضرت، گرفتن وجوهات شرعی و تقسیم آن بین نیازمندان و مستمندان، یک دستور و تکلیف بوده است؛ مؤسسه خیریه امام علی علیه السلام نیز توانسته است در این امر خدا پسندانه وجوهات جمع آوری شده را در چارچوب های اسلامی و درجهت توان افزایی و محرومیت زدایی روستاییان محروم در مناطق کمتر توسعه یافته هزینه نماید.

با توجه به گستردگی حوزۀ فعالیتی مؤسسه خیریه امام علی علیه السلام شهرری در چندین استان و سرپرستی بیش از شش هزار نفر از خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست، تدابیری را برای جمع آوری کمک های خیرخواهانۀ هموطنان عزیز اعم از هدایای نقدی و غیر نقدی، وقف، نذورات، کفاره، فطریه، صدقات، رد مظالم و سایر کمک ها تدارک دیده است.
پرداخت زکات فطره، عاملی ارزشمند برای فقرزدایی، توسعۀ اقتصادی و رفع مشکلات اجتماعی در جامعه است.
از زکات فطره می توان در ساختن مسجد، مدرسه، بیمارستان و برطرف کردن سایر نیازهای مسلمانان استفاده کرد. پرداخت زکات فطره که با نیت عبادت و تقرب به خداوند انجام می شود، نوعی بهره گیری از مادیات برای رسیدن به معنویات است. چرا که دادن زکات موجب جدایی از تعلقات مادی و هواهای دنیوی و نفسانی است.
لذا هموطنان عزیز می توانند به شیوه های زیر نسبت به پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی، فطریه و کفاره و سایرکمک های خود به این مؤسسه اقدام نمایند:
۱- به صورت حضوری به نشانی میدان شهرری – خیابان حرم – کوچه شهیر رحیمی ( پاچنار سابق ) – پلاک ۲ دریافت نمایید.
۲- واریز به کارت بانک رسالت به شماره ۳۴۷۴ ۱۰۰۷ ۷۲۷۰ ۵۰۴۱
۳- ارسال پیامک به سامانه پیامک مؤسسه به شماره ۳۰۰۰۷۴۱۸ و یاتماس با شماره تلفن های ۷-۵۵۹۵۹۸۳۱ داخلی ۱۰۰ تا هماهنگی لازم جهت هرگونه پرداخت اعم از هدایای نقدی و غیر نقدی، وقف، نذورات، کفاره، فطریه، صدقات، رد مظالم و یا سایر کمک های شما به عمل آید. ضمناًخواهشمنداست، صرفاً پس از واریز مبالغ زکات فطره و کفاره، میزان مبالغ را جداگانه با ذکر سادات بودن یا نبودن به نشانی info@emamali-charity.com ایمیل کنید و یا به سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۸ پیامک بدهید تا پس از جمع‌آوری وجوهات و با رعایت دقیق مسائل شرعی به نیازمندان و به ویژه ایتام، پرداخت گردد.

۴- پرداخت الکترونیکی از طریق منوی بالای سایت و یا اینجا کلیک کنید.

این مؤسسه افتخار دارد تا به هموطنان و نیکوکاران بزرگوار اعلام نماید برای آگاهی از خدمات و رسیدگی به محرومان و نیازمندان از این مؤسسه بازدید نمایند، و مارا با نظرات خود در پیشبرد اهداف راهنما باشند.

عید فطر

شماره کارت جهت پرداخت فطریه و کفاره و صدقه