با کمک همدیگر کرونا را شکست دهیم

موارد بهداشتی مبارزه با کرونا

این روزها خبرهای بسیاری از شیوع بیماری کرونا در ایران می‌شنویم و ترس از این بیماری را می‌توانیم در چهره‌های مردم ببینیم به طوری که بسیاری از مردم کوچه و بازار این روزها با انواع ماسک و دستکش و استفاده از انواع ژل ها و مایع های ضد عفونی کننده خود را در برابر این بیماری مصون و ایمن نگه می‌دارند.

با توجه به شیوع دوباره و وضعیت قرمز در برخی از مناطق استانهای محروم این موسسه برای کمک به تامین وسایل حفاظت فردی مانند (ماسک، مایع ضدعفونی کننده، دستکش و نظایر آن) برای خانواده‌های کم‌بضاعت در نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم دست یاری خیرین را می فشارد.

یقیناً همراهی و همدلی مردم و مسئولین به ویژه سپیدپوشان خط مقدم درمان این ویروس، نوید این را می دهد که ما با افزایش تاب آوری به زودی کرونا را شکست خواهیم داد.

موسسه خیریه امام علی (ع) با مجوز از جمعیت هلال‌احمر به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور با حمایت های خیرین تلاش های ارزنده ای را از سال گذشته تاکنون ارائه کرده است.

بر این اساس مردم نوعدوست کشورمان می‌توانند برای حمایت و پشتیبانی از این حرکت انسانی، کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌های ۸۹۸۱-۱۰۰۲- ۷۲۷۰- ۵۰۴۱ همچنین کد دستوری #۱۱۰*۴*۷۳۳* واریز نمایند.

بدیهی است هرگونه اقدام پیشگیرانه ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم تا زنجیره های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیزفراهم شود و انتقال آن به دیگران کمتر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را در رابطه با این موضوع ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید