نشست اعضای ستاد توان افزایی موسسه خیریه امام علی (ع) با فرماندار و نماینده مردم شهرستان زیرکوه در مجلس شورای اسلامی

این جلسه  با حضور آقای کساء رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی علیه السلام ، مهندس غیرتی فرماندار زیرکوه، اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه  و سایر اعضای این موسسه خیریه در محل فرمانداری برگزار شد.

دیدار با فرمانداری زیرکوه

آقای کساء در این نشست با اشاره به اینکه تاکنون الگوی توان افزایی موسسه  درشهرستان‌های سربیشه، نهبندان، قاینات، خسوف و فردوس اجرا شده گفت: در گذشته طرح‌های توان افزایی  موسسه روستا به روستا انجام می‌شده اما با تجربیاتی که بدست آمده و برای سرعت بخشیدن در بعد وسیع‌تر بنا داریم ۳۰ روستای این شهرستان را همزمان تحت پوشش توان افزایی قراردهیم .

سپس آقای مهندس غیرتی فرماندار زیرکوه ضمن استقبال از حرکت جهادی موسسه گفت: دولت سیزدهم تا کنون اعتبارات مناسبی در حوزه اشتغال در نظر گرفته اما بدلیل نبود طرح جامع و کامل در زمینه اشتغال، با مشکلاتی رو به رو بوده ایم.

وی با تشکر از خدمات و اقدامات موثر ستاد توان افزایی موسسه خیریه امام علی (ع) در استان و استقبال از تعامل فیمابین برای محرومیت زدایی در این شهرستان افزود: حل آسیب های اجتماعی و مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه  از الویت های فرمانداری است.

در پایان آقای سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف شهرستان های قاینات و زیرکوه  در مجلس شورای اسلامی از طرح ستاد توان افزایی موسسه خیریه امام علی(ع) با نام ستار حمایت کرد.