نیکوکاران پا در رکاب سلامت مردم

در شرایطی که کشورمان با ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کند و رسانه های ملی و شبکه های مجازی مدام فیلم و نوشته‌های مختلفی از کمبود و نبود و مشکلات و آمارها منتشر و دست به دست می‌شود، بسیاری از مردم هستند که کمر همت بسته و توان خود را در مسیر کاهش مشکلات، جسمی و روحی و مادی و معنوی، به کار بسته‌اند و منتظر دولت ننشسته‌اند.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین آحاد جامعه، موسسه خیریه امام علی ( ع ) در یک عمل انسان دوستانه و کسب مجوز از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با همان تفکر بسیجی و پایبندی به اعتقاداتی که ریشه در قلبشان دارد، به جای دست روی دست گذاشتن، برای حل بخشی از مشکلات مردم، پا به میدان گذاشت و با برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه های برنامه ریزی شده و عملیاتی، خود را در مسیر شکستن سد برخی مشکلات خصوصاً تامین لوازم بهداشتی و ضدعفونی برای مردم، برداشت و همچنان این قدم‌ها تداوم دارد.

آقای سیداکبر کساء رئیس هیأت مدیرۀ مؤسسه خیریه امام علی(ع) گفت: آمادگی کامل داریم تا همگام با مسؤلین در راستای خدمت رسانی به مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا قدم برداریم

وی  با اعلام آمادگی برای یاری رساندن به مردم در همه زمینه ها، گفت:  با قدرت برای خدمت به مردم شهر ایستاده ایم و همه تلاش خود را میکنیم تا آسیب کمتری متوجه مردم باشد و دراین خصوص مقررشد جهت تأمین مایحتاج بهداشتی با بیمارستان هفتم تیر همکاری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز ایران و ایرانی به همدلی و همراهی بیشتر نیاز دارد. امروز ایران به این نیاز دارد که هر ایرانی، سهم خود را در مقابله با این بیماری، ادا کند. یکی با حضورش در بیمارستان و ارائه خدمت، دیگری با تداوم تولید و تامین مایحتاج ضروری و بسیاری هم با ماندن در خانه و پرهیز از آنچه متخصصان و صاحب نظران و دلسوزان، ما را از انجامشان منع کرده‌اند.

بدینوسیله از همه آحاد جامعه دعوت بعمل می آید تا با مشارکت یکدیگر و حضوری داوطلبانه و باکمک های نقدی وغیر نقدی در این امر ملی یاریگر هم باشیم تا با کمک یکدیگر کرونا را شکست دهیم.

سهم شما در مقابله با کرونا چقدره؟

ستادمبارزه با کرونا با اخذ مجوز از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

شماره کارت موسسه خیریه امام علی(ع) ۳۵۶۵-۱۰۰۷- ۷۲۷۰- ۵۰۴۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را در رابطه با این موضوع ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید